FÄRDIG! FÄRDIG! FÄRDIG!

Inga fler ord, inga mer genomläsningar. Överlämnat nitt kompletta manus. Jag har mailat över alltsammans. Märkligt klockan är nästan tre på morgonen. Kontorslösa som vi är har vi heller inga 8 till femtider att anpassa oss till. Därför ska jag nu resa bort. I tiden. Nu ska jag vila. Jag har också klippt ut en liten annons. Har haft den i fickan ett tag. En billig resa. Blir väl att resa tillbaka i tiden. Men va sjutton... vad kan man inte göra när man är ledig.


Så var det packningen?



Det gäller att kunna duka upp till fest. Varhelst, närhelst. Finns all anledning att fira.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Jonas Hällebrand

Grattis!

Ha en SKÖN semester!

Postat av: IT-mamman

Kram på färden!

2008-08-02 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback