WHY NOT... LEDARSKAP

Underbara "flyga över"... satt bredvid fyra golfspelande... ledare... och hade ett utvecklande samtal om ledarskap samt om rekrytering... skulle vilja prata mer och längre och gå in på detaljer... hur är en ledare...vad gör en ledare... ledarskapsfrågor intresserar mig... nåväl... jag skrattade också gott...åt tokigheter och allvar.

image1372

Väl framme...tog jag mig fram med packning och kamera.... och såg denna skylt...WHYNOT... och varför inte...tänkte jag... WHY NOT... läraren är en ledare... ledare med uppdrag att leda och skapa riktningar... visioner och äga kunskap om mål... jag är framme.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Christer Ackerman

En lärare som inte ser sig som ledare är en vettlös lärare.
mvh
Christerackerman.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback