PROCESSBLOGGA LOGGA för BURMA




BURMA-LOGGA- TA * ANVÄND * BRUKA * SKICKA * DET ÄR EN KLÄDD PROTEST.

Process att förenkla...skapa en logga. Jag brukar visa mina elever hur jag processar mitt skrivande, mitt ritande, mitt tecknande, mitt fotograferande... hela processen. Då ser de att alla prövar sig fram. Jag gör det inför publik...mina elever... och här mina läsare. Syftet med den här blogg-loggan är att värna ordet...demokratin...stötta alla de som är innanför en diktatur. Tröjan igår...blev bilden idag...

Men som sagt... syftet är att sprida. Sprid den här som logga.

Det är en (B)LOGGA - Sprid den generöst... rikligt... mycket.... på det där demokratiska viset... som vi är så bortskämda med.


Den här loggan så här långt. LOGGA FÖR ATT BLOGGA - (B)LOGGA
Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback