LOGGA - EYES ON BURMA

198786-1567
EYES ON  BURMA!
RANDAVSKILJARE

Demokratins möjligheter - att sprida ordet.
Anne-Marie



ALLA NI SOM JAG FÅTT BOLLPLANKA MED... TUSEN TACK. LOVE YOU JIM - SUPPORTING FROM SCOTLAND HELPING ME OUT... LOVE! TACK OCKSÅ TILL HAYDEE FÖR UPPMANINGEN ATT TRÖJKLÄ MIG I FREDAGS. TACK OCKSÅ MIN REDAKTÖR SOM HAR ETT TÅLAMOD AV GULD. TACK OCKSÅ NI SOM DELAT MED ER AV ORD OCH PUTTAT FRAMÅT OCH SAGT DET ÄR BRA... FORTSÄTT.

ARBETET ÄR TILL FÖR BURMA. JAG HAR TÄNKT SÅ HÄR...
TRÖJAN HAR EN RÖRELSE... DEN RÖR SIG UT UR RAMARNA, GRÄNSERNA ...
VIDARE... DEN ÄR OCH SKA VARA HOPPFULL. ARMARNA UTÅTSTRÄCKTA. DET ÄR BARA ATT TA EMOT... OCH DET ÄR VÅR UPPGIFT. ATT TA EMOT... FÖLJA MED... TITTA PÅ... SÅ ATT DEMOKRATIN SEGRAR I BURMA.

JAG HAR NU SKÄNKT LOGGAN TILL HELA BLOGGVÄRLDEN.... OCH TILL SVENSKA BURMAKOMMITTEN MED ETT SPECIELLT TACK TILL KARIN STRANDÅS.
INATT JOBBAR JIM MED ATT LÄGGA IN ORDEN - EYES ON BURMA...



Kommentarer
Postat av: Pumita

Hej Ann-Marie! Jag är lite sent ute men ville ändå säga att din Burmalogga är bara så rätt! De första var lite bleka men den är är rödare och det gillar jag. Ska genast infoga den i mitt inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback