BITTE KAJLER - INNOVATIV - MADAGASCAR

image1482

Madagascarprojektet är ett vitalt och levande projekt. Det handlar om mångfald. Ett projekt som förhindrar
enfald. Det handlar om jordklotet, människor, natur - biodiversity - och den mänskliga kraften. Mötet mellan människor, vilja till möte och förändring. Madagascar är ett projekt. Hjärtat är Bitte Kajler och Lytah, omkring hjärtat finns ett växande blodomlopp... där liten som stor... verkar i samma riktning. Jag sitter i styrelsen. Så jag har ett litet ord med i sammanhanget. Allt ljus och alla stora ord ska sändas över jorden till Madagascars unga lärande, och till Bitte och hennes elever på Spånga Gymnasium.

Jag vet att Bitte bedriver undervisning från sin mobil...hemifrån... det talar hon inte om... men så är det. Hon blir uppringd av elever på Madagascar... och så sätter de igång ... på lördagmornar när vi andra sover helg.

Ge henne ett ord i min blogg.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Direkt till Bitte: Så imponerande!

Postat av: Pumita

Full av beundran!
Själv vill jag åka till Madagaskar för att mata lemurer med bananer och spana in kameleonter. Det är också lärorikt fast på ett annat sätt. Mest för mig och inte så mycket för lemurerna kanske.

2007-09-20 @ 20:33:47
URL: http://pumansdotter.blogspot.com
Postat av: Bitte Kajler

Anne-Marie!
Tack för dina värmande ord och omtanke!!
//Bitte Kajler

2007-09-20 @ 22:45:03
Postat av: thord wiman

En ödmjuk hälsning till Bitte och Lytah !!
Världsförbättrarambitioner måste bli vår
globala gemensamma högsta strävan närapå
PLIKT. Yta och Djup. Men mest Djup.
Det finns människor....

2007-09-21 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback