TACK TILL ER ALLA...

ni bloggare som sänder mig uppmuntran... "lycka till idag..."
ni bloggare som tar Burmaloggan ut i världen...
ni bloggare som läser...
ni bloggare som skriver... utvecklar och delar med er..

ni läsare... som avtrycker här
ni läsare.... som inte avtrycker här
ni läsare... som återkommer hit
ni läsare ... som uppmuntrar mig

Idag sänds tankar hit...till mitt hjärta...via blogg, mail och sms.
Jag känner mig buren.
.... rörd....berörd.



och återigen...
BLOGGA LOGGAN FÖR BURMA!

GLOBAL WATCHING
EYES ON BURMA

198786-1567

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: sofi

jag också önskar lycka till!
jag saknar att få med texten Eyes on Burma när man lyfter ut loggan för att använda

2007-10-01 @ 09:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback