KANELBULLENS DAG

image1599

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Malin

Min första graviditet..På slutet bakade jag bullar. Jag bakade så mycket bullar att de låg överallt i lägenheten på jäsning eller svalning. Vi fick dela ut bullpåsar till grannarna för bullarna fick inte plats i frysen. De var goda och jag åt en hel del själv. Jag blev tjock.....
Nu är jag gravid igen och jag passar mig noga för att baka bullar. Men idag ska det firas. Jag och min son som nu är fem ska fika på Javasavi efter dagis. Och äta bullar!!!! Happy kanelbullens dag!!!

2007-10-04 @ 08:43:25
Postat av: Jesús J. Granero

Friskt! Jätte frisk o rolig bild som gör nâgon att vakna upp och bli sugen pâ kanellbullar här i Madrids höst. Jag luktar pâ dem i hjärnan.
Hjärtliga hälsningar, Jesús

2007-10-05 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback