FÖRMÅN SKOLBESÖK


image58
Här är jag på utflykt i Manhattan New School, New York, jag bär tillbaka en mångfald av idéer och kan bära visionen inom mig... mitt mål har jag sett och vandrat omkring i... skolbesök.


Det är en förmån att ha en lärare på besök i klassrummet. Jag har idag tagit emot ett spontant besök från Hudiksvall. Det är ett bollplank och en pedagogiskt samtal som är värdefullt också för mig. Jag tycker om tanken om att vi är i varandras klassrum... och bollplankar det vi ser. Vi har så mycket pedagogik i vårt görande... som behöver lyftas till medveten tanke. Jag har haft besök i dag... och jag har fått göra tydligt det jag gör och det jag tänker kring mitt yrkesutövande... och elevernas lärande.



Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback