UR kallar till REDAKTIONSMÖTE

Hej,

Välkomna till referensgruppsmöte på UR 
XXXX
Anmäl dig i receptionen så kommer vi och möter dig.

Vi tänker visa ett par avsnitt ur vårens Skolfront och sedan vill vi gärna höra vad ni tycker och tänker om detta. Vi hoppas också att ni kan ge oss inspiration inför höstens program genom att berätta vad ni tycker är aktuellt och väsentligt att ta upp i höstens Skolfront; vilka ämnen och frågor ska ett lärarfortbildande aktualitetsmagasin om skolan ta upp? Självklart bjuder vi också på fika.


SJÄLVKLART! JAG KOMMER

JAG KOMMER! JAG KOMMER!
Anledningen att jag bloggar in denna inbjudan så att Ni ser det, är att jag vill visa hur mycket lärare betyder, och att lärare inbjuds att delta,
jag har varit på UR flera gånger. Roligt, ideskapande, värdigt och innehållsrikt.... Lärare kan! Så känns det! Och denna redaktion Vill.
Så är det.
Anne-Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback