TAGE GRANIT LYCKAD TEATER MED GENUS i FOKUS

Oj så rörd, berörd, upprörd jag blev av den teaterföreställning jag inbjöds att se tillsammans med Arbetsförmedlingens Kulturavdelning. .

Föreställningen heter "HON, HAN & DET! och spelas av TAGE GRANIT.

Denna föreställning ska ut i skolorna! Jag satt och hoppade av frustration, inspiration, känslor och engagemang. Så ska det vara på forumteater. Jag var där som vuxen bland vuxna, och temat så på pricken beskrivet och tillskruvat att det inte går att vara likgiltig.

Jag vill ha denna föreställning i min skola. Till min klass. Till mina lärarkollegor. Till så många skolor som möjligt.
Så nu gör jag reklam. Men god reklam är viktig. Så här är adressen.

www.tagegranit.nu

Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback