MINA FÖRÄLDRAR ...

ska jag också säga hej då till. När jag nu avslutar min tid med min klass inser jag att jag också ska ta "hejdå" från många, många föräldrar. Hade fyra utvecklingssamtal idag, fyra elever gör 8 föräldar. 28 elever gör 56 föräldrar. Oj oj oj så många människor det är runt en skolklass. Lägg till några syskon, lägg till en glad faster, lägg till mormor och farfar, lägg till en sambo, lägg till en några hundar, lägg till...

LÄNKA SAMMAN

En elev är ett pärlband av alla runt omkring... det är stort!

VINK, VINK!
Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Du har en klass, du föreläser, du bloggar mer än någon annan tror jag. HUR hinner du? Är du extremt fokuserad på det du gör i just den stunden? Jag är bara nyfiken på hur du funkar? Men jag är glad att du bloggar. Bara så du vet.

Postat av: Anne-Marie Körling

Hej - utflugna barn... och ja, jag skriver snabbt, tänker mycket... tänker innan jag skriver, vet vad jag ska skriva, kan spara ett helt stycke i huvudet under tiden jag åker bil hem. Jag är inte så ofta på nätet, men under denna bloggstart har jag varit mycket ute och arbetat här. Jag var långvarigt sjukskriven, operationer, men när jag nu arbetar, skriver jag på morgonen, har alltid gjort, och jag älskar det. Älskar att skriva, älskar att fotografera... det är inget jobb... det är mer än underbar möjlighet...
Tack för din tanke om mig. Jag uppskattar din omsorg. Anne-Marie

2007-05-30 @ 22:55:55
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback