ord från en 92årig bloggare

Tack Anne-Marie för din anteckningsbok.


känner mycket för när du lärde barnen att ta varann i händerna. den som man tagit i vänskap på kan man inte göra illa. Det finns ingenting så viktigt som att ta i varandra. Varför folk är rädda att bli äldre har jag lätt att förstå, i vårt samhälle där alla skall vara unga. Jag som är gammal sörjer över att snart behöva lämna alla och allt jag tycker om. Nu i denna underbara vårtid då allt går mot sin fullbordan är vi redan i paradiset. 


Richard 92 år
________________________________________________________________________________________


och bäste du - jag måste bara få publicera ditt mail i min blogg.
Du läser min blogg.
Och tänker kring mina pedagogiska tankar - jag tycker varje rad i ditt mail är vackert.

Tycker om! och paradiset... skapar vi också själva.

Jag tycker mycket om dina ord kring bloggen som ett anteckningsblock...

med dessa tankar fortsätter jag att skriva - och välkomnar min läsekrets att lämna avtryck.

Välkomna!
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Vilken härlig man! Jag vet att det finns en 90-årig dam som bloggar också. Kommer inte ihåg adressen dit dock.

Postat av: Anne-Marie Körling

Spännande med äldre bloggare. Jag håller med. Ska hjälpa honom att komma igång - sen vet jag att han fixar det på egen hand. Han är en stor berättare så gå in och läs där. Jag länkar från min blogg.
Allt gott. Anne-Marie

2007-06-05 @ 23:49:07
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback