LÄRARBOKHANDEL i NEW YORK




Bank Street Bookstore
corner of 112th Street and Broadway  
www.bankstreetbooks.com

HÄR FINNS MYCKET GOTT ATT TITTA I och KÖPA HEM
Jag är inlagd på maillistan
för jag vill gärna ha ett finger i vinden...
veta vad som händer och sker i den pedagogiska världen.

______________________________________________________________________


Denna bokhandel, och Barnes & Noble på Union Square, är de jag har haft förmånen att besöka
då jag varit i New York.
Intill Barnes & Noble ligger också ett gigantiskt antikvariat dit människor ringlar för att få sina böcker värderade, sålda, och ratade... ligger runt hörnet .... men vilket hörn det förtäljer inte historien.

Anne-Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback