LÄNKADE...LÄNKAR...BESÖK

i min blogg... BESÖK MINA LÄNKADE KONTAKTER....
Besök ... vandra runt i hos mina bloggkontakter...

gå till Petter, en ung, lovande, kommande, hoppande, vandrande, fullkomligt underbar bloggare, som gör mig lycklig att bloggen finns... och kontakterna etableras...

besök också Plommenad.... som en oas för vilsam reflektion -

eller trädgårdspoesi... där Lilla B finns....

Gå till Klurigt, Lurigt och roligt i skolan, gå till IT-mamman och Annis, Gå till Fredrikbloggen, gå.... njut av allt som finns att ta del av...
gå till Peter Englund, Bodil Malmsten...gå runt i världen som inte syns...


image584

Bloggen ger andra perspektiv på omvärlden, en slags utsikt, som man tidigare inte sett. Som att flyga.
Jag har inte lärt mig att länka på min blogg, jag har inte ännu lärt mig att lägga in videoklipp på min blogg, jag har ännu inte lärt mig att göra animerad film till min blogg - men gissa - hur alla andra bloggar gör mig intresserad, nyfiken, hungrig på att lära...
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Kersti

Det är en massa jag inte fixar på min blogg. Jag vill byta typsnitt och färg men det vet jag inte hur man gör. Men jag vet hur man länkar i texten. Så här gör du:
När du är i rutan där du skriver ett nytt inlägg finns det två verktygsrader i ovankant. Där finns en "knapp" som ser ut som en kedja. Tryck där och skriv sedan in adressen till den du vill länka till i texten och vips har du en länk. /Kersti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback