KIWIFÅGLARNA...

image188
KIWIFÅGLARNA...
ruvar på en hemlighet.

Kommentarer
Postat av: Jan-Olov

"Lever stickor?" Frågade mitt barn mig efter att vi tagit bort en sticka från fingret.
Jag svarade "nej" det gör dom inte. Men det kanske dom gör? Om fantasin tillåter så lever dom kanske?

2007-06-16 @ 00:49:49
Postat av: Jan-Olov

Jag hörde inatt hur Kivifågeln låter.......!

2007-06-16 @ 10:12:32
Postat av: Anne-Marie Körling

Men en sticka kan kanske leva - speciellt om den sitter på en igelkott! Eller som mina barn sa - en igelkotte...
men Jan-Olov - har du hört en Kiwifågel - nu blir jag nyfiken - hur låter en sådan?
Njut av din dag - det tänker jag göra. Det är lördagens dag idag.
Anne-Marie

Postat av: Anonym

Den låter som ett enkel v.
Vvvv......vvvv.....vvvv. Avslutas med ett utdraget vurvel.
Ungefär så!!

2007-06-16 @ 15:09:24
Postat av: Jan-Olov

......glömde skriva mitt namn.

2007-06-17 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback