JOHAN HAGELBÄCK - Ett riktigt russin i konstnärskakan...

JAG VILL ÅKA PÅ KONSTUTSTÄLLNING - JAG BARA VILL ÅKA PÅ KONSTUTSTÄLLNING!
En gång gjorde Johan Hagelbäck film i filmjölk - nu plockar han fram russinen ur kakan - ger russinen liv.
Jag vill se russinen rocka fett!

JAG VILL... men VAR?

image477


Tack Johan Hagelbäck för mitt morgonskratt.
Det skrattet bär jag med mig in till mina elever.
Mina elever - de är russinen i min klassrumskaka!
Anne-Marie
___________________________________________________________________________________
Russinen ur kakan - att välja det bästa ur någonting

Kommentarer
Postat av: Kersti

Jag minns den filmen. Den var fantastisk. Kommer ihåg att jag var helt fascinerad av den.
Trevligt att hitta din blogg på nätet. En gång jobbade du i skolan nära mig i Enskede.
Hälsningar
Kersti

Postat av: Anne-Marie Körling

Hej - vilket vackert bloggnamn - ska besöka dig!
Ja jag arbetade i Enskede skola. Har vi träffats...
Anne-Marie

2007-06-05 @ 07:49:36
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se
Postat av: Humla

Ja ja ja russinen är fullkomligt fantastiska, har bara sett dem på teve och skrattade glatt och överraskat. Jag vill också se den utställningen!!!

2007-08-08 @ 21:47:18
URL: http://mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback