INGA-MAJ I BÖLE spår i kaffesump...

image464

Detta är Inga-Maj i Böle. Henne har jag samtalat med. Hon har samtalat med mig. På Pitemål. Ett annat mål jag fick var Pitepalt. Och åkerbärskräm med grädde.

Sedan blev det kaffe. När kaffet var urdrucket fick jag vända koppen uppochned och låta den stå stilla på fatet. Sedan tog Inga-Maj i Böle upp koppen och spådde mig i kaffesumpen. Oj. Oj. Oj. Det var magert att spå i, sa Inga-Maj i Böle. Men det såg ljust ut.


Det såg ljust ut sa hon. Inte mycket att orda om.

- Jag ser ett samtal. Ett långt. Jag ser en resa. Jag ser ett möte med två personer. Betydelsefulla.
Jag ser bara ljus. Det ser bra ut, sa Inger i Böle.


Så är det att bli spådd i kaffesump.


Det ser bra ut.
Så tänker jag också.
Det ser bra ut!

Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback