INBJUDAN till MÖTE på UR


________________________________________detta kom till min mail___

Hej!

Nu ses vi snart här på UR.
Så mycket välkomna på torsdag! Vi ser stort fram emot att samlas kring lärares omvärldsfrågor och angelägna pedagogiska, didaktiska och ämnesmässiga perspektiv i dagens skola - och vilken Skolfronts roll kan vara där.
Tid: XXXX 
Plats: UR, Tulegatan 7 (i hörnan Rådmansgatan)
Vi möter upp i receptionen. 
Ha en skön nationaldag tills dess!
God hälsning,

___________________________________________________________________________________


Hejsan, hejsan och jag kommer givetvis. Jag har varit med här några år tror jag. Jag tycker mycket om att man resonerar med lärare, och tänker ihop med oss som är verksamma ute i skolorna. Detta anslag är viktigt. Jag efterlyser det från flera håll.


Anne-Marii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback