ÖDET SAMMANFALLER INTE MED SOLSKEN

Sol. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOlllllllll!
Jag har dragit på mig en infektion. Absolut inget allvarligt.
Jag prisade bara alla läkare igår.
Lovsjöng apotekarna.
Pussade på min bästa vän - och sa tack för att du finns och kör omkring med din sjuka vän - än hit än dit.

Apotekaren sa

- du ...ja ... det är en regnig sommar så den här informationen är överflödig....
- vilken information sa jag matt
- den att man inte får vistas i solen när man äter den...
- jahaja...näe ... det är nog ingen risk. Det ska nästan regnkaosa och bli översvämning och krigsberedskap här imorgon , svarade jag lite bejakande glatt.
- mmmm, få se om man får ta båt till jobbet... hihihihihi...ja så kul kanske det inte är ändå...
- ja...näe ... jag ska iallafall inte ut i regnet, svarade jag... och hämtade ut min medicin.

Nu sitter jag här... ute skiner solen. Det enda jag kan göra är att minnas hur jag en gång lärde mig att stava eller ljudläsa till ordet SOOOOOOOOOOOOOOOOl. Det är inte roligt. Inte idag.


Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Kersti

Hej! Titta in på min sida. Du har blivit "tagen". Jag har en känsla av att du inte gillar sånt (jag gör det inte) men kunde ändå inte motstå att göra reklam för din blogg som jag tycker så mycket om. Kersti

Postat av: Anonym

Hej - du är bra Du Kersti. allt gott Anne-Marie

2007-07-26 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback