HUNDEN - EN KÖPSTARK KUND

image925

Den trendiga hunden, den hippade hunden, hunden som inte går förbi trender utan snappar upp dem. Hunden som konsument. Nja - det är väl snarare hundföraren, koppelhållaren, husse eller matte som plånboksdreglar...med en hund som nosar upp det rätta. Allt är en marknad.

Men lite roligt var det då jag besökte djuraffären med min hund. Han hoppade gladeligen fram och konsumerade på plats det vi inte skulle köpa. Jag ville ha avlusningsmedel, fästingskydd, klotång då min hund ville ha saftigt ben, plastboll, knapriga hundkex...

Anne-Marie

Tänkte jag då jag läste
SvD och krönikan MIN HUNDS LIV SOM KONSUMENT av Linda Häggström. Svd 24 juli 2007.

Kommentarer
Postat av: nannis

Vilken fin vovve! så snälla fina ögon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback