FRÅN HOTMAIL TILL BLOGG

Vet du att jag skulle vilja skriva kommentar i din blogg men är för skraj att göra det. Skulle vilja berätta för alla dina läsare hur ditt skrivande inspirerat mej. Hur din blogg gjort mej nyfiken till fortsatt läsande i andras bloggar. På detta sätt har jag berikat vardagen med att någon stund då och då sitta framför skärmen och förundras över teknikens obegripligheter och min egen dolda lust att utbyta tankar. Den trodde jag var borta för all framtid...

Jag har frågat avsändaren om jag får lyfta fram det här i bloggen. Det fick jag göra. Jag bugar och tackar för varma ord och hoppas att jag på detta vis kan locka avsändaren att skriva direkt på bloggen. Jag ska ta hand om varje avlämnad bokstav med försiktighet, respektfullt och varsamt.



Allt gott. Allt gott.
Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback