EN ROS är EN ROS

image730

En ros är en ros om än i tecknad form.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Tjabo The Man!

Har du några barn? Har inte lusläst din profil än. Är inte så hemma med alla funktioner. Är du barnlös måste det i så fall vara ett av universums största slöserier. Dina bilder känns mogna samtidigt som dom är barnsliga. Dom berör mig samtidigt som då få mig att känna mig så där ytligt och barnsligt glad. Jag missade ju mycket av min barndom så en del av mig har aldrig passerat 9 års ålder. Fast på ett rätt förnuftigt sätt förståss

Postat av: Jesús J. Granero

Hej!
Vi tackar alla för rosorna. Sâ vackra Dina rosor blir.
Ha en vacker och givande dag
Jesús von Madrid

2007-07-06 @ 08:09:31
Postat av: Anne-Marie Körling

Dessa rosor har ett barn målat. De gör dem ännu vackrare. Anne-Marie

2007-07-06 @ 11:44:19
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback