EN LÖSNING på problemet BEN...DEL SJU

"Prova att sätta i batterier i Ninja-guldhamstern, sätt igång honom och sätt ner honom strax innan du tänker sätta fötterna i golvet så ska du nog se Ben, med familj, håller sig undan. Jag tror det kan göra susen och ingen behöver gå i fällan och dö."

Måste lyfta fram det här - lösningen på Ben ... eller mitt problem med att samsas om utrymmet där Ben är.

Lösningar finns i sin absoluta närhet... och lite utanför det vanliga tänket. '
Kanske detta - det är ju en pedagogisk blogg - kan uppmuntra till alternativa tankegångar - utanför ramarna...
lösningen... och skrivande...

Allt gott - och tack Sofi för skratt - skratt - skratt -



Jag är hack i häl till lösningen!
ups...svengelska...

Jag är lösningen hack i häl!
Hör ihop med Ben, eller ben...



Anne-Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback