NI SOM INTE HAR BLOGGAR

Jag har vandrat runt i en bloggpromenad hos de jag besöker... och ni som inte har några bloggar...ni skapar era bloggar genom gensvaren ni ger hos oss bloggare. Jag tror inte ni vet hur mycket ni betyder. Därför vill jag skriva det här... om jag räknar upp era namn är jag rädd att jag förlorar någon på vägen... det vågar jag inte göra... och jag har ca 3000 kommentarer vilket gör det omöjligt för mig att namnge er. Ni vet vilka ni är och till er sänder jag en alldeles speciell hälsning.

image1974

Med det bästa,
ofantligt gott önskar jag er
Med största vänlighet

Anne-Marie Körling

Kommentarer
Postat av: Annis

GOD JUL På DIG SJÄLV KÖRLINGSKAN....HA DET RIKTIGT MYSIGT OCH LUGNT ÖNSKAR PITETOMTEN :0)

Postat av: Jesús J.

En hjärtblomma. Du har delat med dig sâ hjärtliga och glada julteckningar. Tack Anne-Marie, du vinner dag efter dag ens hjärta. Ha en God Jul.
Jesús

2007-12-24 @ 16:50:22
Postat av: Anonym

Bästa Jesus,
Tack. Anne-Marie

2007-12-24 @ 16:55:39
Postat av: thord wiman

Tack själv du vänliga och omtänksamma människa!
Tack för "hjärtats blomma!"
thord.

2007-12-24 @ 18:50:06
Postat av: erica lövgren

Nu har jag läst ikapp lite. Du är fantastisk, dina bilder med. Kramar i juletid.

2007-12-27 @ 21:52:49
URL: http://klassiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback