LÄSUTVECKLING ur ELEVPERSPEKTIV

image1900

Jag har alltid strävat efter att eleverna ska förstå och kunna påverka sina bedömningar. Eleverna får därmed också redskap. Här lusar jag mina elever. De får samtidigt lära sig hur LUS användes, vilket spann varje punkt representerar.  Mina elever ingick också i de filmer som gjordes kring läsutveckling och dokumentation. När eleverna vet och förstår kan de också använda sig av de reskap jag har.

Här i form av funderingar kring min läsutveckling. Jag läste högt för klassen och eleven undrade. Detta är höstterminens första lus i årskurs tre.

Anne-Marie



Kommentarer
Postat av: Elin

vad menar du med lusa? :) går ofta in på din blogg och tycker den är urmysig!!

Postat av: Fredrik Svensson

Väldigt kul !!!!

2007-12-05 @ 19:27:15
URL: http://www.fredrikbloggen.se
Postat av: V

Vi "lusar" också. Det är litet av stommen i vår smala verksamhet... För var hamnar du om du inte äger ett språk?

2007-12-05 @ 21:45:30
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback