BRYT MÖNSTRET...

Jag brukar köpa mina böcker i bokhandeln. Måste hålla i dem, lukta lite på innehållet. Så redan detta... beställt via nätet... tagit författaren i hand... fått den i brevinkastet... bäraruntformat, läsaöveralltpåplatserdärmönstrengårhitochdit, läsarödasidorochundravadsomstår... jag har nyss fått Fredrik Svenssons bok i min brevlåda. Det är frestande att slita upp de spärrande sidorna... men jag ska läsa boken först. Sedan recencerar jag den här.

image1930image1930image1930






BRYT MÖNSTRET ELLER GÅ UNDER - Fredrik Svenssons nya bok.
http://jeppesenblog.blogspot.com/2007/11/bryt-mnstret-eller-g-under.html

Nu har jag gjort lite förhandsreklam. Jag återkommer när jag har läst.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Sara

Den är bra! Väcker tankar och idéer. Såg att vi kommer att ses imorgon förresten, roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback