PIERCAD I SKOTTLAND

image1134

På en gata i Skottland gick jag förbi denna kvinna. Jag gick förbi för att bara stanna upp. Jag vände om. Jag måste prata med henne. Så jag sprang efter.

- Excuse me ...but you made me stop.
- Why dear....svarade hon

Ja, varför då... och jag frågade...varför?

- I am in the Guiness book of records... my goal in life, dear.... svarade denna kvinna oerhört vänligt.
- May I...
- Of course you may...

Efter samtalet fick jag ta denna bild. Jag berördes av denna kvinnas oerhörda vänlighet. Men jag ställer mig själv en mängd frågor... men jag aktar mig väldigt för att värdera utan jag sonderar mest. Alla är värda respekt trots att man inte förstår.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Annis

OOOOPPPPSSSSS...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback