OMGIVNINGEN och KREATIVITETEN

Det är oftast omgivningen som sätter gränser för hur högt taket är för kreativitet. Om du umgås med kreativa människor smittar det av sig. Jag är trött på vingklippare...som drar en fjäder i taget. Jag vill ha alla mina fjädrar kvar i mina vingar.

Elisabeth - du såg mitt svar i en annan blogg...men ville hitta orden också hos mig. Så nu lånar jag tillbaka mitt svar och gör ett eget inlägg. Detta svar gav jag till en bloggvän... och henne hälsar jag också till nu.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Tack! Jag värdesätter dina ord högt.
Vicktoria

Postat av: Maria-Jag blommar

Härligt skrivet! Jag försöker också flyga nu med alla mina vingar!

2007-08-29 @ 11:42:45
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: elisabeth

Jag ska visa dessa ord på jobbet !
En eftertanke och att vi ska vara måna om varandra.

2007-08-30 @ 06:39:36
URL: http://www.lussiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback