MIDNATTSLOPPET STHLM nu på LÖRDAG

image1079

MIDNATTSLOPPET

Jag ligger i hårdträning... ska springa på lördag... bland jättemånga andra.... Jag springer två kilometer på ork, två på djävlar anammma och resten av en slags dum fåfänga -  jag ska banne mig inte bryta...ja ni förstår... det är publik av det slag jag har på bild här... inte bryter man ett lopp inför alla dessa.... men alla de som ser att man inte riktigt orkar...brukar ropa så gulliga saker ....

- ge inte upp lilla fröken... du är snart i mål ... bara två kilometer kvar...kämpa på....

Då springer man med de orden i sin famn...

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Godkväll !
Jag har tidigare i kväll, anmält mig till tjejmilen (fullkomligt otränad) och även anmält mig till Lidingöloppet (dock 15 km). Mitt Jävlar anamma är Stockholm Maraton 31/5-08. Tyckte det var lika bra att "ta tjuren vid hornen" direkt. Synd att det är försent att anmäla sig till midnattsloppet. Lycka Till på Lördag !

Postat av: Vicktoria

Jo, det är något visst med att springa när man har publik. Jag skulle behöva ha ett par tre hundra åskådare i spåret då jag löper. Jag antar att det kan vara en av aspekterna som var bidragande då jag valde att bli instruktör.
Lycka till Anne-Marie!
Vicktoria

2007-08-14 @ 07:20:30
Postat av: Madonnan

Du ska klara av det helt enkelt. Det går med vilja. Och man kan alltså gå lite också.
Kanske är jag där och tittar, får se. Vet några som ska springa nämligen. Lycka till!

2007-08-14 @ 16:30:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/506

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback