KÖPRUSCH INFÖR SKOLSTARTEN

Nya saker inför skolstarten...
Eleverna och deras föräldrar står för köpruschen... nya väskor, pennor, kläder, datorer, mobiler...skolstartsrustandet.


image61

Jag vill också köpa

- Nya matteböcker
- Nya skönlitterära böcker
- Nya datorer
- Smartboard
- Kanon i klassrummet
- Kiwiböcker på engelska och svenska
- Skönlitterära engelska böcker
- Engelska barnböcker
- Några nya möbler
- Lampor till borden

Jag vill duka upp för höststarten...
klassrumsinspiration...undervisarglädje...aktualiteter...
framtidshopp... och yrkestilltro...

Anne-Marie

-

Kommentarer
Postat av: Ann

Lyckliga barn som får börja skolan...minns fortfarande den där nästan magiska känslan när man köpt en ny skolväska, pennorna och suddisar som låg alldeles nya i fodralet,,,och skrivböcker visst har dom en speciell alldeles egen doft...av nytt

Postat av: Annis

Kanonen har jag!!!;)

2007-08-15 @ 18:28:39
URL: http://annis.blogspot.com
Postat av: IT-mamman

"Får" du en Smartboard?

2007-08-15 @ 21:36:07
URL: http://itmamman.wordpress.com/
Postat av: anne-marie körling

Åhnej - ingen smartboard - vilken dröm...vilken dröm.
Allt gott till er alla. Lyckliga Annis som har en kanon... och Ann - det är och ska vara fest att börja skolan...ITmamman - nej jag har ingen smartboard--får ingen... har du? Tänk vilken undervisning vi kunde bedriva...Ha det så gott Anne-Marie

2007-08-15 @ 22:02:48
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback