KONTAKT...ER

image1205
Kedjan tynger inte...den länkar mot högre höjder.



Idag...kontaktades jag av.... XXX.... och det var mycket spännande. Vi talade i klartext... men för utomstående talade vi i gåtor...för det gör man när man är inne i en ide som ska bli något verkligt lite senare. Vi ruvar på en idé kan man säga. Mera i tanke på tänkandet.

Senare under dagen kontaktades jag av .... och det var väldigt, väldigt roligt... jag skrattade gott och fnittrade så där löjligt kreativt som man gör då man känner...jag får en idé. Mera i form av formsak.

Så har dagen varit idag. Idérik och kontaktrik.
Men inte kontantrik. Trots det tänker jag'....

så rik jag är.
Det är nog orden förtjänst.
att jag går med vinst.

Anne-Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback