IDAG HAR JAG SAMTALAT...

image1180

IDAG HAR JAG SAMTALAT ....
.... med mig själv - jag sa - ta saken i egna händer...

så då gjorde jag det.  Så kan det gå. När det går så är det bra att det går åt rätt håll. När det går åt rätt håll är det bra om det är i rätt riktning. När det är i rätt riktning är det bra om det leder dit man vill. Om det leder dit man vill är det bra om man anar ett mål. Om man anar ett mål gäller det att ta kurs mot målet. Om man tar kurs så har man tagit en riktning. Om man har tagit en riktning - då vet man vart man är på väg. Jag är på väg!

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Madonnan

Så bra att prata med sig själv ibland. Och ffa att komma till en insikt, ett beslut..
Hoppas det går bra att jag nämnt dig i ett inlägg..annars får du säga till så tar jag bort det.
Ha den bästa dagen! Kram:)

Postat av: Madonnan

Hej igen,
tack för dina ord. Blir glad :)
Och ang att länka.. du har ju en annan blogg, så vet inte hur...men i början när jag länkade så fanns http://
med två ggr, inte bra..
Annars: Om jag klickar på rubriken till ett inlägg jag vill länka till, så kopierar jag just den adressen och klistrar in där man länkar...Oj då,helt oförståeligt...*S* Men lycka till med länkandet.. Tids nog!
:)

2007-08-23 @ 07:17:16
URL: http://madonnan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback