Idag har jag pratat med...

... en liten drös med människor på ett utekafé
... en telefonröst som är min tröst och glädjespridare
... en och två innovatörer... de inbjöd mig till idékläckarmöten....
... och FREDRIK från bloggen.... rektorn, kollegan...vi sprang in i varandra mitt på en storgata - in real life!!!
.. .ett fikabiträde...två latte...en kanelbulle...något mera tack?
... förlagsredaktörer som visade upp spännande saker och glada miner
... en kille på tunnelbanan...oj förlåt...slog min kamera rakt in i hans panna... inget blod...bara ont
... en kassatjej...som sa...det blir 81.50 tack?
... en som sa hej - jag tycker jag känner dig, läser din blogg...
... en receptionist - jo...jag ska besöka...
... en i telefonen som tyckte att plåster är bra...som också läste min blogg...

... med mig själv - men lilla gumman ... du har ju feber och hostar förskräckligt... hur mår du egentligen?


... så jag gick till blomsteraffären och köpte mig själv två liljor... vackra, vita... skira...

så där pratade jag med floristen... det är att unna sig själv en blomma? Jajamänsan... jag behöver det. Idag behöver jag blommor.
 
Allt gott.
Anne-Marie






Kommentarer
Postat av: V

Krya på Dig! Jag ska också gå iväg och köpa snittblommor nu. För det har jag gjort mig förtjänt av.
Kramar till Dig!

2007-08-30 @ 14:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback