GUNNEBOSKOLAN i LUND får KIWI-BESÖK

image171

Det handlar om organisation...och självklart om läsning. Jag älskar dessa två kiwifåglar. De flyttade från Skottland till Sverige för några år sedan. Så är det med det mesta ... är det bra tar man med sig det hem. När jag var på Nya Zeeland hade jag huvudet fullt av idéer och tankar om skolorganisation och läsundervisning - som jag sedan genomfört i varje klass. Om jag inte hade gjort detta - nej - då hade jag inte längre varit lärare. Det vet jag säkert. Nu ska jag möta en hel skolas personal. Det ser jag fram emot.


Ni som lyssnar - varmt välkomna att gensvara här...


Anne-Marie



Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Browneyed

Otroligt fin blogg :) Jag älskar sättet du bildar dina meningar på. En dag hoppas jag att jag blir lika bra. Eller nära i alla fall.. :)

Postat av: Hanna

Hej Anne-Marie!Tack för en inspirerande dag! Ser fram emot morgondagen. /Hanna

2007-08-20 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback