BOKFÖRLAGSMÖTE...på BONNIERS

Alltid glad...nyfiken...när jag går till mitt förlag.

image1063

Det är alltid diskussioner om aktuella saker... och framför mig ser jag nytt... nya idéer, nya produktioner... och jag hör framtiden i ord. Detta är att befinna sig mitt i skeenden... en spännande plats att vara på ....där saker och ting sker... utvecklas, processas, för att slutligen få form och innehåll.

Dagens diskussion bär sina svar i framtiden. Inget hemlighetsmakeri. Det är bara så att när frågor är väckta händer det något ... processen är igång.... vad det leder till - det vet man inter riktigt. Så är det med det mesta.

Tack mitt förlag, min förläggare, mina redaktörer...
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: erica lövgren

Jag är också nyfiken då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback