BLOMMANDE tack ANNERSTA SKOLAN

BLOMMANDE tack


Jag vill tacka Annerstaskolans trevliga personal för en givande dag. Engagemang och aktivitet. Jag hade roligt och uppskattade ert gensvarande. Allt gott.
 
Jag vill också rikta ett tack till Södertörns IT-gymnasium, för ett enormt varmt emottagande. Jag blev mycket nyfiken på ert arbetssätt. Gymnasieskolan är ju inte mitt område... men likväl mitt mål...alla elever från grundskolan ska med all rätt, och de flesta rätt, få möjligheten att välja ett gymnasium och en linje som riktar sig mot framtiden. Jag kommer gärna på¨besök och tar del av arbetet där.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Madonnan

Du verkar vara både driftig och klok så jag förstår dem.. :)

Postat av: IT-mamman

Jag läser ikapp dina inlägg med behållning. Ville bara säga det och säga hej.

2007-08-17 @ 19:32:45
URL: http://itmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback